Astronautika - Svemirske misije

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Svemirske misije
Letovi u svemir (kolovoz 2013.)
U kolovozu u svemir je uspješno poletjelo 6 raketa. Lansirale su jedan opskrbni svemirski brod (japanski svemirski brod HTV-4) i 6 satelita različitih konstrukcija i namjena.
Letovi u svemir (srpanj 2013.)
Protekloga mjeseca u svemir je sa Zemlje poletjelo šest raketa. Lansirale su ukupno 8 satelita i jedan opskrbni svemirski brod (Progress-M-20M)
Letovi u svemir (lipanj 2013.)
Protekloga mjeseca u svemir je poletjelo 8 raketa. Lansirale su 9 satelita (SES-6, Kosmos-2486, Resurs-P, O3b 1- 4, Kondor-E, IRIS), opskrbni brod ATV-4 i putnički brod Shenzhou 10.
Letovi u svemir (svibanj 2013.)
Žene u svemiru
Prije 50 godina 16. lipnja 1963. godine u svemir je poletjela prva žena Valentina Tereškova. Nakon nje u svemiru je bilo još 55 žena. Wang Yaping koja se sada nalazi u svemirskoj postaji Tiangong-1 je 57 žena lansirana u svemir.
Letovi u svemir (svibanj 2013.)
Protekloga mjeseca u svemir je poletjelo šest raketa. Lansirale su 7 satelita i jedan svemirski brod s ljudskom posadom.
Letovi u svemir (travanj 2013.)
Svemirski brod s čudnim putnicima, sletio na Zemlju
Nakon trideset dana leta, svemirski brod Bion-M1 s pomalo čudnim putnicima, sletio je na Zemlju. Riječ je o ruskoj letjelici proizvedenoj u svemirskom kompleksu "Progress" smještenom u gradu Samara.
Uspostavljen "laserski kontakt" s Lunohodom-1
Svemirske misije 0
Sovjetski Lunohod-1 prvi je rover na nekom drugom nebeskom tijelu. Na Mjesec (More Kiša) je pristigao landerom Luna-17 u studenom 1970. godine.
Letovi u svemir (travanj 2013.)
Protekloga mjeseca u svemir je poletjelo šest raketa, među kojima prvi put Antares 110. Lansirale su ukupno 18 umjetnih nebeskih tijela (16 satelita, dostavni svemirski brod Progress-M 19M i maketu svemirskog broda Cygnus).
Letovi u svemir (ožujak 2013.)
Pročitajte koje su rakete protekloga mjeseca poletjele i kakve su sve letjelice sa sobom ponijele u svemirska prostranstva.
Letovi u svemir (veljača 2013.)
Predstoji nam gubitak komunikacije sa svim letjelicama na i oko Marsa
Svemirske misije 0
U tijeku su završne pripreme kako bi se našim tehničkim izaslanicima na i oko Marsa, dale završne upute kako da se ponašaju tijekom narednog perioda.
Letovi u svemir (veljača 2013.)
Veljača je bila bogata događanjima u astronautici. Pročitajte što su ljudi radili u tom pogledu i što su lansirali u svemirska prostranstva.
Letovi u svemir (siječanj 2013.)
Pročitajte što se lansiralo u svemir protekloga mjeseca, koje su rakete poletjele i kakve su sve terete sa sobom ponijele u svemirska prostranstva.
In memoriam posadi leta STS-107
Na povratku iz svemira 01. veljače 2003. godine, uslijed oštećenja lijevog krila raketoplana Columbia, došlo je do raspada letjelice i pogibije svih 7 članova posade.
Što je letjelo u svemir 2012. godine?
Svemirske misije 0
Donosimo vam pregled svih letjelica i misija koje su protekle godine ljudi poslali u svemir. Ima tu svega pa ako vas zanima, slobodno se informirajte i saznajte koliko je bilo uspješnih, a koliko neuspješnih misija.
Cassini u potrazi za životom u svemiru
Svemirske misije 1
NASA-ina letjelica Cassini koja orbitira oko Saturna danas, 21. prosinca, imati će priliku opažati tranzit Venere preko Sunčeva diska.