Astronautika - Svemirske letjelice

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Svemirske letjelice
Američki svemirski brod noćas prelijeće naše krajeve
Svemirske letjelice 0
Četvero astronauta na zahtjevnoj misiji ka ISS-u, preletjet će iznad naših krajeva u misiji Crew-Dragon-1.
Otpisani - Fobos 1 i Fobos 2
Svemirske letjelice 0
Ono čime su Phobos 1 i Phobos 2 zaslužili biti na mojoj listi otpisanih je Ono, što i kako bi bio izgledao svijet planetarnih istraživanja da su odradile cijeli planirani posao.
Oni su gore
Svemirske letjelice 0
Vidjeli smo uspješno lansiranje privatnog svemirskog broda Dragon. Pogledajte golim okom Dragon i ISS večeras na našem nebu, dok zajedno spojeni prelijeću iznad horizonta.
Drugi pokušaj lansiranja Amerikanaca u svemir
Svemirske letjelice 0
Nakon otkaza lansiranja u srijedu, danas drugi pokušaj. Prvo lansiranje bilo je otkazano zbog vrlo nepovoljnih vremenskih prilika na stazi leta rakete.
Crew Dragon - osvrt Novog doba
Svemirske letjelice 0
Večeras u svemir kreće jedan brod, dva čovjeka, tri razloga. U svemir po prvi puta u povijesti astronautike leti privatni svemirski brod s ljudskom posadom.
Zemlji u susret, višestruko brži od metka
Svemirske letjelice 0
Brzinom od preko 100.000 kilometara na sat, svemirska letjelica BepiColombo projurila je pored Zemlje.
BepiColombo kreće k Merkuru
Nisu preživjeli
Svemirske letjelice 0
Nada umire posljednja, a indijska je umrla zauvijek. Pronađeni ostaci indijskog mjesečevog landera i rovera Vikram - Pragyan.
Mjesec - nova generacija
Svemirske letjelice 0
Izraelski lander na putu ka Mjesecu. Ekskluziva letova van Zemljine orbite više nije u rukama Amerikanaca, Rusa, Europljana, Japanaca ili Kineza.
MarCO A i B utihnuli iza Marsove orbite
Svemirske letjelice 0
Interplanetarni cubesat-ovi završili svoje misije, lansirani kao sekundarni teret u sklopu misije InSight, s ciljem ispitivanja mogućnosti malih letjelica u dubokom svemiru.
OSIRIS REx u orbiti oko asteroida Bennu
Svemirske letjelice 0
NASA-ina letjelica OSIRIS-REx u Novogodišnjoj je noći nakon dvadeset i sedam mjeseci leta, uspjela u pomalo bizarnom poduhvatu; ući u stabilnu orbitu oko malenog asteroida 101955 Bennu.
Prvi satelit
Svemirske letjelice 0
Četvrtog dana mjeseca listopada sada već pomalo daleke 1957. godine, u američkom glavnom gradu ali i drugdje diljem SAD zavladala je panika.
Vruće karte za ljubitelje Sunca
Svemirske letjelice 0
NASA-ina svemirska letjelica, Parker Solar Probe (PSP) ovog će ljeta krenuti na svoj dugi put prema Suncu. Osigurajte vlastitu vruću kartu i poletite prema Suncu.
Najjača raketa na svijetu u svemir ponijela Tesla automobil
Svemirske letjelice 0
Kao na filmu, rakete polijetale, slijetale, svijet može dalje, budućnost je stigla, otvorila su se vrata svemira za novo poglavlje u svijetu astronautike…
Electron, Rocket Lab-ova raketa koja je promijenila svijet
Svemirske letjelice 0
Osim velikih raketa i svemirskih brodova te suborbitalnih letjelica i svemirskog turizma, na scenu dolaze i igrači druge vrste.
NASA-ina letjelica IMAGE pronađena nakon trinaest godina
Svemirske letjelice 0
Scott Tilley astronom amater i radio amater iz Kanade pronašao otpisanu NASA-inu letjelicu vrijednu stotine milijuna USD.