Astronautika - Svemirske letjelice

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Svemirske letjelice
Rusi planiraju napraviti umjetno Sunce
Svemirske letjelice 0
Ekipa inženjera sa Moskovskog sveučilišta za mehaniku i inženjering (MAMI) planira u svemir poslati zaista neobični satelit.
Mangalyaan 2
Svemirske letjelice 0
Indijska svemirska agencija (ISRO) odlučila se za Francusku (CNES) kao partnera u narednoj međuplanetarnoj misiji ka Marsu.
Nova vrsta u svemiru
Svemirske letjelice 0
Ne, nije riječ o novim "alienima" već o novoj ruskoj letjelici čiji moćni senzori budno tragaju za indicijama lansiranja projektila ma gdje u svijetu.
Sputnik 1 je krenuo na put bez povratka prije 58 godina
Svemirske letjelice 0
Prošlo je 58 godina otkako smo krenuli u svemir, tada je počela svemirska era čovječanstva.
Prvi svemirski let novih kineskih raketa CZ-6 i CZ-11
Kina je uspješno lansirala svoje dvije nove rakete namijenjene lansiranju malih satelita u LEO ili SSO putanju.
Svemirski brodovi HTV (Kounotori)
Japanski teretni svemirski brodovi HTV namijenjeni su dostavi opreme za japanski dio ISS-a, te vode, hrane i drugih potrepština cjelokupne posade, a na povratku i odvozu otpada. Do sada je lansirano pet brodova HTV.
New Horizons - Let mimo Plutona i dalje
New Horizons proletio je 14.07.2015. mimo Plutona i sada leti dalje prema drugim tijelima Kuiperova pojasa.
New Horizons u problemima
Svemirske letjelice 0
Nakon desetak godina međuplanetarnog putovanja, na svega desetak dana do cilja, letjelica New Horizons se našla u tehničkim problemima.
Neuspješno lansiranje Falcon-9R/Dragon SpX-7
Današnje lansiranje rakete i teretnog broda Falcon-9R/Dragon nije uspjelo jer se dogodila havarija prvog stupnja rakete Falcon koja je zatim eksplodirala.
Pošaljite svoj selfie u svemir!
Svemirske letjelice 0
Želite li biti među prvima, ili čak prvi od vaše ekipe, koja je poslala svoj "selfie" u svemir imate još svega nekoliko dana da to učinite.
I will be back Akatsuki
Svemirske letjelice 0
Nedavno smo ostali bez europske robotičke letjelice Venus Express u Venerinoj orbiti. Zabrazdila je u svoju posljednju radnu orbitu i završila svoj iznimno uspješan radni vijek.
Pregled događaja od 11.12.2014. do 01.01.2015. godine
U pregledu događaja od 11.12.2014. do 1.01.2015. možete pročitati što se zbilo u astronautici tijekom tog razdoblja.
Novogodišnji poklon za Messenger
Svemirske letjelice 0
Messenger, NASA-in izaslanik u orbiti Merkura bliži se kraju svoje svemirske Odiseje. Letjelica je prema "paklenom planetu" lansirana u kolovozu 2004. godine.
Angara A5, ruski kolos XXI stoljeća
Svemirske letjelice 0
Dana 23. prosinca 2014. godine rano ujutro po našem vremenu, s lansirnog kompleksa Plesetsk (platforma 35, lansirna rampa broj jedan) u svemir je uspješno lansirana teška ruska raketa nove generacije Angara A5.
Pregled događaja od 19.11. do 11.12.2014.
U pregledu događaja od 19.11. do 11.12.2014. možete pročitati što se zbilo u astronautici tijekom tog razdoblja.