Astronautika - Istraživanja

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Istraživanja
Autonomne bespilotne letjelice HISTRION
Istraživanja 0
Retrospektiva dosadašnjih misija ABPL HISTRION Astronomske udruge Vidulini s pogledom u blisku budućnost...
Povratak na Mjesec - povratak u realnost
Istraživanja 0
Američke astronautkinje na Mjesecu ipak ne prije 2028. godine. Objavljene su značajne promjene u pilotiranom dijelu američkog svemirskog programa.
Lansiranje HISTRION 107 i 109
Istraživanja 0
Dana 23.08.2019. godine iz Pule su koristeći LIFT4A (specijalni balon napunjen helijem), u područje bliskog svemira lansirane dvije krilate bespilotne letjelice HISTRION 107 i HISTRION 109.
Novac za Nova-C na Mjesecu 2021.
Istraživanja 0
Put u svemir trnoviti je put. Danas je situacija potpuno drugačija. Privatne rakete i svemirski brodovi postali su realnost koja više ne dolazi ni na naslovnice medijskih servisa.
Otkazano lansiranje Chandrayaan-2 ka Mjesecu
Istraživanja 0
Novi datum lansiranja druge indijske misije ka Mjesecu, pomaknut je najranije u ožujak 2019. godine.
Igre bez granica i u svemiru
Istraživanja 0
Svemir zaista ne poznaje nacije ni granice. Baš smo čudni, na zemlji ratujemo i svađamo se, u svemiru surađujemo i zajedno se divimo nebeskim tajnama...
Japanac u svemiru narastao gotovo deset cm u mjesec dana?
Istraživanja 0
Astronauti u svemiru dobivaju na visini - sličan eksperiment možete napraviti u obitelji i svi se pri tome dobro zabaviti.
Koliko košta boca šampanjca, vode ili pak jabuka u svemiru?
Istraživanja 0
Cijena je papreno visoka. Dnevna potreba prehrane jednog astronauta, košta koliko jedan stan!
Uspješna simulacija leta ruskog svemirskog broda Federacija
Istraživanja 0
Simulator svemirskog broda Federacija skupa sa kozmonautima položio ispit. Kozmonauti, tehničari, inženjeri i medicinsko osoblje uspješno proveli sedamnaestodnevni eksperiment.
Opaki Zmaj letjet će oko Mjeseca
Istraživanja 0
Let oko Mjeseca SpaceX-ova Lunar Dragona već naredne godine!? Ukoliko sve prođe po planu, Lunarni Dragon krenuti će k Mjesecu do kraja naredne godine.
Željezna zavjesa i fotografije planeta
Istraživanja 0
Danas, zahvaljujući računalnoj obradi foto materijala, nekada nezanimljive fotografije Venerine površine zaista nalikuju fotografijama s Marsa ili Mjeseca, one su sve samo ne nezanimljive.
Odiseja HISTRION-a 6 u bliskom svemiru
Istraživanja 0
Pregled i preliminarni rezultati misije. Evo kako je misija protekla i što se saznalo iz eksperimenata koje je sonda HISTRION 6 nosila sa sobom.
HISTRION-i 5 i 6 u bliskom svemiru iznad Istre
Istraživanja 0
U zraku iznad Pule i HISTRION 7 kao potpora. Za javnost i medije događanje je otvoreno te započinje u 11:00, a završava u 12:30 sati.
HISTRION-i ovog vikenda polijeću iz Pule
Istraživanja 0
Dvije bespilotne letjelice kreću na put u bliski svemir. Ne propustite ovaj događaj, a ako ste blizu, dođite osobno i pratite lansiranja na licu mjesta!
Šest, a ne pet stvari koje niste znali o svemiru