Astronautika - Istraživanja

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Istraživanja
Zatvoren prvi lansirni prozor za HISTRION-e
Istraživanja 0
Vremenski uvjeti ne dozvoljavaju sigurne misije. Novi podaci o vjetrovima pokazali su kako bi sonde sletjele u more, a to se željelo izbjeći.
Lansiranje HISTRION-a ovog tjedna!?
Istraživanja 0
Prvi povoljni lansirni prozor nastupa ovog tjedna. Prva prigoda za lansiranje nastupa u srijedu. Slijetanje sonde bi tada bilo na području jugoistočnog pulskog akvatorija.
HISTRION-i čekaju povoljni lansirni prozor
Istraživanja 0
Atmosferske sonde HISTRION 5 i 6 od 09. rujna 2016. godine, nalaze se u takozvanom "letnom režimu". To znači da su obje sonde sa svim svojim sustavima i korisnim teretom od sada i službeno u proceduri "T-5 dana".
HISTRION sonda izdržala torture na svim testovima
Istraživanja 0
Testiranje je bilo nemilosrdno, plivala je u moru, bacali su je iz visina, pržili su je, ledili su je, i na kraju, čak pojeli njezinog jedinog putnika!
Istarski putnici u bliski svemir
Istraživanja 0
Tko su sretnici sa povratnom kartom?! Na put u visine kreću dva astrobiološka seta u dva modula s živim bićima i sjemenkama biljaka.
Sonde HISTRION spremne za zahtjevna testiranja
Istraživanja 0
Započinju uzbudljiva testiranja atmosferskih sondi. Završni radovi obavljeni su sredinom ovog tjedna u Industrijsko obrtničkoj školi Pula.
Raketama protiv projektila
Istraživanja 0
Ruski Makeyev Rocket Design Bureau radi na preinakama postojećih ICBM raketa sa nuklearnim bojevim glavama kako bi mogle poslužiti u svrhu odbrane Zemlje od projektila (asteroida) iz svemira.
Zašto je meko spuštanje rakete 22. prosinca 2015. godine bilo povijesno?
Istraživanja 1
Prava vijest je, zapravo, od 1. siječnja, a javio ju je sam osnivač tvrtke SpaceX Elon Musk: "Nismo otkrili štetu, raketa je spremna za novo lansiranje."
Europska eksperimentalna letjelica uskoro u svemiru
Istraživanja 0
Zadnjih mjeseci teku intenzivne pripreme za predstojeće lansiranje europske eksperimentalne letjelice IXV (Intermediate eXperimental Vehicle).
Budući ruski svemirski brod
Istraživanja 0
RKK Energia izradila je tehnički projekt budućeg ruskog svemirskog broda i potkraj 2012. godine predala ga Roscosmosu na odobrenje.
Amerika i Europa zajedno put Mjeseca
Istraživanja 0
Već etablirani europski bespilotni teretni brodovi tipa ATV i budući američki pilotirani svemirski brod Orion, u simbiotičkom tandemu mogli bi put Mjeseca već 2017. godine.
Kruži, Sleti, Dopremi
Istraživanja 0
Ovim je trima riječima Hu Hao, šef treće kineske faze robotičkog istraživanja Mjeseca, najjezgrovitije opisao tamošnji lunarni program koji će se odvijati u tri faze.
Lovac na asteroid
Istraživanja 0
NASA ima novi plan - u dosad neviđenoj misiji hvatanja asteroida, zadatak je uhvatiti manji asteroid i dopremiti ga u Zemljinu blizinu.
STRaND-1 satelit-telefon u orbiti
Istraživanja 1
STRaND-1 je prvi "telefon-satelit" u svemiru, a ujedno i prvi cubesat iz Velike Britanije. Svi sustavi satelita STRaND-1 rade kako je predviđeno.