Nova misija Dragona

Privatna američka tvrtka za svemirske tehnologije SpaceX, objavila je datum lansiranja nove misije bespilotnog svemirskog broda Dragon, prema Međunarodnoj svemirskoj postaji.

Svemirski brod Dragon na raketi Falcon 9 prilikom prevoženja do lansirne rampe. © Ljubaznošću: Space X

Ujutro 01. ožujka 2013. godine s raketodroma Cape Canaveral na Floridi, u svemir će se vinuti njihova raketa Falcon s trećom po redu misijom Dragona. Zadaća je ovog bespilotnog svemirskog broda da na ISS dostavi kisik, vodu, hranu, opremu i uređaje potrebne za rad i znanstvena istraživanja koja provode članovi posade ISS-a, a pri povratku na Zemlju vrati izabrani korisni teret.

SpaceX-ova raketa Falcon 9 na lansirnoj rampi. © Ljubaznošću: SpaceX
SpaceX ove godine planira izvršiti šest lansiranja od kojih su tri namijenjena za potrebe NASA, a ostala su komercijalne namjene. Nakon prošlogodišnjeg otkaza jednog raketnog motora na raketi Falcon, SpaceX je morao provesti opsežnu tehničku istragu. Čini se kako su tehnički problemi riješeni te se ne očekuju problemi tog tipa prilikom narednih lansiranja.