5. dani Spiridona Gopčevića

U četvrtak 09. srpnja 2015. godine u Malom Lošinju je proslavljen 160. rođendan Lea Brennera (Spiridona Gopčevića).

Astronomsko društvo je tom prilikom uz potporu Turističke zajednice organiziralo 5. dane Spiridona Gopčevića. Na sam rođendan organizirano je promatranje teleskopima i projekcije na Rivi lošinjskih kapetana. Za pogled kroz teleskop, čekalo se u redovima, a promatranju je prisustvovalo više od tristo turista i domaćih. Te su se večeri mogli pogledati planeti Venera, Jupiter i Saturn. Za ovu prigodu, postavljene su i dvije izložbe u prolazu između Rive lošinjskih kapetana i ulice Vladimira Gortana.

Gužva je pokazala koliko ima zainteresiranih za astronomiju.
Jedna biografska o životu i radu Lea Brennera (Spiridona Gopčevića) i druga o 120 godina od posjeta poznatog američkog astronoma Percivala Lowella Malom Lošinju i Zvjezdarnici "Manora". Javnosti je predstavljen i novi broj FOTON-a, Časopisa Astronomskog društva "Leo Brenner" u kojem se može pronaći prijevod s komentarom i originalni tekst Brennerovog članka pod naslovom Zrak, teleskopi i astronomska vidljivost u kojem opisuje Lowellov posjet, a koji je bio objavljen 1896. godine u Časopisu Britanskog astronomskog društva (JBAA).