Dohvati svemir

Edukativo - znanstvena predstava “Dohvati svemir” nastala je u suradnji Zvjezdarnice Zagreb i Boom! teatra.

Ideja ove predstave je povezati znanost (astrofiziku) i kazalište i preko kazališne predstave povećati interes publike (djece) za svemir i planetarni sustav, ali i obrnuto. Premijera je održana 15.11., a reprize su 21. i 22. studenog, te 9. prosinca u Zvjezdarnici Zagreb (Opatička 22) u 19 sati. Uskoro i novi termini!
Zvjezdana i Darko su brat i sestra. Ona je zaljubljenica u znanost i svemir, a Darka zanimaju kompjutorske igrice, košarka i, naravno, cure. Ljeto je, praznici su, toplo je, na noćnom nebu su "zvijezde padalice", jednom riječju - idila! No, kada Darko izjavi da je Pluton planet sve pođe po krivu. Jedini tko može razriješiti situaciju i nastalu zbrku je Zvjezdana i njezin sofisticirani robot prijatelj - Data.

Koliko je svemir velik, gdje mu je kraj, postoji li uopće kraj, je li Sunce malo ili veliko, koji je planet Zemljina zla sestra blizanka, koji se planet okreće najbrže od svih, tko je spor, buntovan i opasan, a tko misteriozan u našem sunčevom sustavu, gdje bi mogao skočiti tri puta više i imati duplo duže školske praznike, zašto crna rupa guta sve pred sobom, što se to zanimljivo nalazi u Saturnovom prstenu, te zašto Pluton više nije planet saznat ćete na ovom nezaboravnom svemirskom putovanju...