Plejade CCD-om lijenog astrofotografa

Dok pijete kavu i tipkate po mobitelu, natjerajte NASA-in teleskop da vam slika nebo. Možete se pohvaliti kako ste fotografirali nebo u suradnji sa Harvardom i NASA-om.

Projekt Micro Observatory.

Na našem portalu ima više od nekoliko tekstova kako postati astrofotograf početnik, a bez ulaganja u (skupu) astrofotografsku opremu. U više smo navrata pisali i kako iskoristiti pametne telefone za pejzažnu astrofotografiju. Za one koji su spremni okusiti draži vlastite fotografije zvijezda ili nekih drugih nebeskih objekata, postoji i iznimno jednostavan  i besplatan web servis.

Na Observing With NASA web stranici dočekati će vas krajnje jednostavno sučelje i upute kako da neki od robotičkih teleskopa natjerate da za vas snimi astrogfotografiju izabranog nebeskog objekta. Rekoh sebi "ne budi lijen" pa sam 19. veljače 2019. godine dao nalog NASA-inom teleskopu Annie, smještenom na Sjevernoameričkom kontinentu, neka usmjeri svoj CCD prema biseru zimskog neba - mladom zvjezdanom skupu Plejade (M-45).

Plejade snimljene NASA-inim teleskopom Annie, smještenom na Sjevernoameričkom kontinentu.