Predivne slike svemira - nezaobilazno

Kolekcija najboljih fotografija planeta, asteroida, kometa, Sunca, načinjenih teleskopima sa Zemlje i svemirskim letjelicama...

Pod nazivom "From Earth to the Solar System" (FETTSS) krije se novi web portal s predivnom kolekcijom najboljih fotografija planeta, asteroida, kometa, Sunca, načinjenih teleskopima sa Zemlje i svemirskim letjelicama. Tu su i motivi sa Zemlje, te ilustracije na temu astrobiologije. Projekt su osmislili i realizirali NASA, Ames Research Center"s Astrobiology Institute iz Moffett Field (Kalifornija) te Smithsonian Astrophysical Observatory, Cambridge (Massachustes).

Enceladus, veliki Saturnov mjesec. ©Image Credit: FETTSS

Hyperion, neobični saćasti Saturnov mjesec. ©Image Credit: FETTSS

FETTSS je namijenjen javnosti i medijima, a njegova je namjera pokazati svemirske ljepote u našem planetarnom sustavu. Mogli bi reći kako se na jednom mjestu sakupilo ono najprepoznatljivije iz posljednjih nekoliko desetaka godina svemirskih istraživanja. Projekt je ostvaren u sklopu NASA-ina obilježavanja Godine Sunčeva sustava, a sav materijal može se iskoristiti u edukacijske svrhe diljem svijeta uz navođenje izvora ilustracija. Zavirite u desetke i desetke fotografija makro i mikro svijeta tu oko nas na web stranici FETTSS.