[- ANKETE -] > ANKETE I ANKETICE

Anketa za vozaće (i one koji to uskoro planiraju biti)

(1/9) > >>

Renato:
Zanima me jedan statistički podatak pa vas molim da odgovorite iskreno(neće vas niko prijaviti policiji). :mrgreen:
Zanima me koliki postotak vozaća nepoštuje ogranićenje brzine kada smatraju da ono nema smisla.
Znaći radi se o cesti koju dobro poznajete,ima malo blagih krivina koje se mogu proči i velikom brzinom bez prelaženja u susjedni trak i cesta u dobrom je stanju.

Acheron:
Ja ne poštujem.
Znam komade ravne ceste di nema ni mačeta i kučeta a ograničenje 40, 50  :100:

Ali zbog štednje na gorivu vozim uglavnom sporije od 80

Krun0:
u principu kad se vozi cestom koja nije poznata
(konfiguracija ceste, ljudi, divljac, klizav kolnik)
uvijek treba usporiti po znakovina, jer jednom je netko taj znak stavio sa razlogom...
Druga stvar je sto se ti znakovi bas i ne azuriraju prema promjeni situacije na i oko
kolnika kroz godine, pa ostaju znakovi koji nemaju smisla, a s druge strane fale gdje ih treba..

samo na poznatim prometnicama, gdje znam situaciju povremeno vozim brze, jer znam da nema ni
 opasnosti ni policije, na nepoznatim eventualno dodam onih 10%... ili 10 km/h za nepismene milicajce.

Kako godine prolaze, nije mi vise ni gust voziti brzo, cemu se zuriti kad je razlika izmedju
 60 km/h i 80 km/h na dionici od 10 km oko 2.5 minuta, niti jedno posteno pisanje  :mrgreen:
(a koliko je to potencijalnih prekrsaja, a i opasnije npr. kroz naseljeno podrucje - jos ak i za to treba pretjecati....) IMHO

Mario:
Ja na dionici na kojoj vozim 99% vremena vozim prosječno 60. A ima jedan dio gdje bez ikakvog razloga je ograničenje 40. Tu ne poštujem, ali inače se ne žurim i ni na ravnim djelovima ne prelazim 70 jer, kako je kruno rekao, nije nikakva razlika. Npr. kad vozim navečer do Ogulina, to je 55km. Ako vozim 45 dođem za 1 sat 10 minuta, a ako drslam, letim ko vrag i usput poberem hrpu lisica i mački, dođem za 1 sat, 5 minuta.

ruka:
Ja se uvijek vozim po ogranicenjima

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

Idi na punu verziju